مسئولین خدمات دولت تدبیر وامید را به مردم اطلاع رسانی کنند

مسئولین خدمات دولت تدبیر وامید را به مردم اطلاع رسانی کنند

سفارش تبلیغات

پیام مدیر سایت :

سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات
عنوان سایت شما
www.youraddres.com

توضیحات سایت مربوط

عنوان سایت شما
www.youraddres.com

توضیحات سایت مربوط

یک شنبه 24 مرداد 1395 - 23:57
بازدید : 479

در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در قاین عنوان شد:

فرماندار قاین اظهارداشت: هفته دولت امسال هفته پاسخگویی به ابهامات، شبهات و پاسخگویی به مطالبات آحاد جامعه است و در مساجد و محافل عمومی و روستاها مدیران و معاونین و کارشناسان ادارات با حضور دربین مردم به ارائه گزارش کار وخدمات دولت دراین چند سال بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، کهن ترابی فرماندار قاین در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت:هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی در خصوص فعالیتها ودستاوردها وتشریح برنامه است وبا توجه به اینکه امسال از حساسیت خاصی برخوردارهستیم وبرای دولت بسیار مهم است که نتیجه کارخودرا در همه عرصه ها چه سیاست های خارجی وچه سیاستهای داخلی به مردم معرفی کندلذا مدیران در امر اطلاع رسانی به مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی بیان داشت:شورای سیاستگذاری دولت برنامه های خاصی را مد نظر داشته است وبرنامه های ویژه سال ۹۵را ابلاغ کرده است.

فرماندار قاین بابیان اینکه نظام اطلاع رسانی ما ضعیف است گفت:با وجود همه سختیهایی که گاها در اجرای یک پروژه ویا جذب اعتبارات داریم متاسفانه مردم از این موضوعات بسیار کم مطلع می شوند واحساس می شود پل ارتباطی بین مردم ومسئولین به خصوص در شهرستان قاین ضعیف است.

وی با گلایه از عدم حضور برخی از مدیران ادارات دراین جلسه گفت:همه ما به عنوان خدمت گذاران دولت موظف هستیم اهمیت ویژه  ای به برنامه های دولت به خصوص در این هفته داشته باشیم.

کهن ترابی از ادارات شهرستان خواست ستاد اجرایی هفته دولت را در اداره تشکیل دهند.

فرماندار قاین با تاکید براین موضوع که پروژه هایی که امسال به بهره برداری خواهد رسید پروژه هایی است که صد در صد آماده بهره برداری باشد نه اینکه مانند برخی از پروژه ها ازجمله استخر شنای قاین مارا به چالش بکشاند گفت: مدیران ومسئولین اجرایی شهرستان دراین زمینه دقت داشته باشند که پروژه ای که کاملا آماده بهره برداری است افتتاح شود.

وی اظهارداشت: یکی از ویژگی های دولت تدبیر وامید صداقت با مردم است ودر شهرستان قاین هم این موضوع مد نظر مابوده است

وی  از همه مدیران خواست تا نسبت به مستند سازی برنامه هایی که در طول این چند سال انجام شده است اقدام واز ظرفیت رسانه های شهرستان وخبرنگاران برای برنامه های هفته دولت استفاده کنند.

کهن ترابی افزود: این جزء سیاستگذاری های دولت است و نظر شخصی در کار نیست ومسئولین موظف به اجرای سیاستهای ابلاغی دولت هستند.

وی افزود:دولت ،دولت پاسخگو است ومدیران باید در مقابل مطالبات وابهامات پاسخگو باشند وروحیه امید باید به جامعه تزریق شود

فرماندار قاین تصریح کرد؛دولت برروی موضوع اشتغال زایی تاکید فراوانی دارد ودر خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان تمام تلاش ما این است که به سرانجامی برسد وپیگیر به جد راه اندازی یکی از بزرگترین پروژه های شهرستان،پروژه فولادواشتغال زایی در شهرستان هستیم .

وی اظهارداشت: مدیران از ظرفیت شبکه های اجتماعی در جهت معرفی خدمات دولت استفاده کنندوهمچنین استفاده از ظرفیت های مردمی وسمن های مردم نهاد برا تسهیل کارهای  خود می توانید بهره ببرید.

فرماندار قاین اظهارداشت: هفته دولت امسال هفته پاسخگویی به ابهامات،شبهات وپاسخگویی به مطالبات آحاد جامعه است ودر مساجدومحافل عمومی وروستاها مدیران ومعاونین وکارشناسان ادارات با حضور دربین مردم  به ارائه گزارش کار وخدمات دولت دراین چندسال بپردازند.

 

وی افزود:مسئولین گزارشاتی به صورت تطبیقی  ارائه نمایند تا مردم بدانند این دولت چه تفاوتی با دولتهای دیگردر کمی وکیفی بودن برنامه های خود داشته است .

فرماندار بیان داشت:از ظرفیت های هنری شهرستان در جهت ارائه گزارشات به مردم استفاده شودو روحیه امید وشادابی بایدبه جامعه  تزریق شود.

 

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از برنامه های موازی کاری پرهیز شود

وی در پایان افزود:این آخرین برنامه های هفته دولت در این دوره از ریاست جمهوری است وادارات نهایت همکاری را در زمینه هر چه بهتر معرفی کردن دستاوردهای دولت وارتباط با مردم داشته باشند.

دراین جلسه امینی معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار قاین برایجاد هماهنگی وتعامل مسئولین ادارات با فرمانداری تاکید کرد وگفت: مسئولین دراین مدت نظارت ویژه ای برپروژه هایی که دراین هفته افتتاح خواهد شد داشته باشند.

حجت الاسلام خداشناس رئیس بنیاد شهید وامور ایثارکران قاین نیز در این جلسه با تبریک فرارسیدن ۲۶مرداد سالروز ورودآزادگان به کشور گفت:همان طور که رهبری فرموده اند جمهوری اسلامی ایران باداشتن ذخائرارزشمندی همچون آزادگان مقاوم هرگز درمقابل دشمنان احساس ضعف نخواهند کرد وماهم باید تلاش کنیم در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی بااشاره به اینکه شهرستان های قاینات وزیرکوه با داشتن ۵۰آزاده سرافراز به این امر مهم افتخار می کند از همه روسای ادارات خواست تا نسبت به تکریم آزادگان ادارات مر بوطه اقدام نمایند.

وی دیدار با خانواده آزادگان،غبار روبی گلزار شهداو.. را از جمله برنامه هایی دانست که دراین روز در قاین برگزار خواهدشد.

 



مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: